mandag den 4. august 2014

Hvem er han

WAOW!!!
I weekenden fik man lige lidt mere selvtillid.... Jeg var til fodbold cup med min lille bror! Mine  veninder og jeg kunne næsten ikke holde det ud med alle de lækre drenge. uhhha det var dog fantastisk!!! Nå vi gik forbi (og når det bare var mig der gik forbi) piftede og fløjtede de!!! 
Vi/jeg kiggede tilbage til drengene... smilte med et lille bid i læben :* 

Mig og min anden lille bror gik over på en af de mange fodbold baner, for at spille selvfølgelig!
vi gik fra den ene ende til den anden... Jeg tog fodbolden fra ham og spurtede med bolden ved mine fødder, sjovt nok... 
Da nogle drenge (jeg ikke havde set!) Råbte "Daaaaiiiiiimmnn den pige kan nogle tricks!" 
faktisk var det en dreng der råbte det... (ud af 5) han var vildt sød, mega nuttet og ret så lækker. Jeg havde en sød sommer kjole og fodboldstøvler på (han sagde det var en frækt outfit) 
Han sagde, at vi skulle lave nælle-krig (skyde bolden i mellem benene), hvis han vandt så skulle de gå over at hente slik (i spar...). Da vi så kom igang med "krigen" stoppede vi faktisk midt i det hele for vi kunne godt se, at der var igen vinder.... De gik over for at købe slik! Ham den pæne som var den eneste der snakkede til mig, sagde jeg skulle blive!! 
Min lille bror ville hjem til hytten, jeg ville bare gerne blive der til de kom tilbage... 
Men vi gik hen til hytten og de voksende som var henne ved hytten spurgte om vi ikke skulle spille... Så de gik med os over på banen som var overfor vores hytte for, at spille. Da vi spillede lidt så jeg ham drengen jeg havde snakket med. Han kiggede skuffet på mig... jeg ville gå efter ham, men min papfar var der så jeg syntes det ville blive akavet... 
Næste dag så jeg ham, men han så ikke mig ): 
Dagen efter den så vi hinanden... Det eneste jeg kunne tænke på var, at han havde sagt jeg ikke måtte gå...
Han smilede, kiggede på mig og sagde hvorfor gik du? Min mor stod foran mig (endnu mere akavet) 
Men jeg svarede ham og sagde, at det var lille bror der ikke ville spille der mere. Han kiggede på mig og sagde det var okay, men han ville ønske jeg gik efter ham! 
Jeg smillede, kiggede på ham, prikkede ham på maven og sagde "jeg ville blive og jeg ville gå efter dig, men noget stoppede mig"
Han sagde "du er virkelig sød" 
Min mor kaldte på mig... Så jeg sagde jeg blev nød til at gå... 
Problemet var at jeg ikke fik hans navn....


Jeg har tænkt på ham lige siden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar