lørdag den 23. august 2014

Kan ? Kan ikke...

Indtil vidre er 8. klasse okay... Lidt skørt men fedt !!
Jeg syntes det er vildt at, jeg allerede går i 8. Dog skulle jeg rigtig gå i 9. Men det gør mig ikke noget...


Jeg har endelig indset, at jeg er forelsket! Det har jeg været længe, jeg ville bare ikke indrømme det...
Jeg har fortalt mine veninder, at det startede i sommer-ferien selvom det var i 6. Klasse det ligesom startede. Mine veninder sagde " endelig det var du længe om, at indrømme... " typisk.... De er glade for jeg har fortalt det, det er jeg nu også selv!
Ham jeg kan lide er så sød!!! Han har lyst hår, blå øjne, en fantastisk smil! Og sidst men ikke mindst er han lidt højre end mig 😍
Vi går ture hver gang jeg er ved min far (mine forældre er skilt...) han kalder det "vores tradion" sødt
Vi snakker om næsten alt 😍 han er Gamer så når vi Skyper så ser jeg ham typisk spille! Elsker det!
Det eneste problem det er at, jeg kan ikke læse ham! Om han kan lide mig eller om han mener vi bare er venner...  Hver samtale vi har starter med "Hej smukke✨"
Når vi snakker kan jeg ikke få mine øjne fra ham. Jeg elsker når vi får øjnkontakt ! Det er fantastisk !


Ud fra det i/du har læst hvad tror du så ?
Kan han lide mig ?
Eller kan han ikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar